Podvod s vínem jako víno

28. 12. 2010

Má-li tuzemský spotřebitel věřit kvalitě a hodnověrnosti tuzemské potravinářské a nápojářské produkce, nesmí být přitom podváděn. To je totiž základní předpoklad k tomu, aby se preference spotřebitelů upřednostňujících v poslední době domácí české potraviny dále prohlubovaly a aby nebyla celá myšlenka zdegradována obdobným způsobem, jako je tomu s deklarovaným bojem proti korupci.
Templářské sklepy Čejkovice ovšem do důvěryhodnosti označování potravin jako „české“ udělaly velmi hlubokou negativní stopu, která poškozuje všechny poctivé vinaře, vinařství ČR jako celek a veškerou snahu pozitivně profilovat potravinářské produkty tuzemského původu. V „normální“ zemi by taková společnost musela podnikatelsky skončit. U nás se soudí za poškození svého dobrého jména (o které ovšem vlastní vinou přišla), média zásobuje zavádějícími informacemi a na jejich podporu inzeruje v novinách způsobem, který může čtenáři neznalého mediálních zvyklostí připadat jako seriózní zpravodajský článek.

Celý článek najdete na blog.aktualne.centrum.cz/blogy/petr-havel.php

TOPlist